Nyår

Ännu ett år har gått. 2014 är över och 2015 är nu här. 2014 har varit ett bra år på många sätt, men det är egentligen ingenting som utmärker 2014 jämfört med andra år. Det är inget stort som har hänt i mitt liv utan det har mest pågått vidare. Dock har jag såklart gjort massa roliga saker och träffat massa nya människor. Särskilt min klass som jag träffade för första gången i början av 2014. puss på er klassen. Får bli en fin bild från början av höstterminen. 
 
 
Annars var nyår grymt! Firade med att äta mat, dricka fina saker och dansa hela natten lång med massa mysigt folk. Här får ni några fina bilder från kvällen. 
 
2015 ska bli ett bra år (vilket man säger varje år) men så är det helt enkelt. Året börjar iaf riktigt grymt med att jag åker utomlands om 9 dagar och flyttar om 26 dagar. Dock har vi 3 skriftliga examinationer tills dagen vi åker + 5 praktiska examinationer nästa vecka. Så tidens till dess lär inte bli lugn. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0