du är en pöjk

Tjatjatja bloggen (a)
varit och shoppat med mamma efter skolan idag, riktigt mysigt! Blev ett par stövlar, en tunika och ett par jeansleggings, så nu är jag fattig igen ;) eller nästan iaf :D Tänkte ta kort på det och lägga ut här snart, om jag orkar och om ni vill se. Fast hittade en tunika till som jag bara måste ha, fast den fanns inte i min storlek så ska ta och kolla i stan imorgon om den finns där tror jag (: Den var så underbart söt så. hittade även en tröja jag vill ha, fast den fanns inte heller i min storlek :( men slut pratat om det!

Skolan idag; vi började att ha engelska och då gick vi igenom kursplanen och planeringen och sedan körde någon övning :) Sen efter rasten så gick vi till biblioteket och lånade böcker som vi ska läsa :) Och sen på eftermiddagen hade jag fysik, jag är glad jag är inte den enda tjejen! :D Tomas somnade när vi kollade på film btw :* Nu ska jag fortsätta kolla på segemyhr, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0