Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer

Hihihi, ligger i sängen och kollat segemyhr. Seriöst bästa serien, fast näää kom precis på att det finns många andra bra serier så som oth, satc, himym, oc, scrubs och 2½ men. Fast tänk vad många serier det finns egentligen och vad få man har sett och va få man kommer se i sitt liv. Samma sak med filmer och musik, hur mycket finns det av allt egenligen? Det är en bra fråga som jag ska ligga och fundera på i natt, när jag ligger och kramar kudden i min ensamhet. Blir något avsnitt till innan sängen får mig ensam. Blir iaf upp lite innan 9 imorgon för att åka iväg till SM och kolla på när de springer.

vet inte vad du fick för dig nu, men kom ihåg
jag kommer alltid finnas där för dig
!
Du kommer alltid vara en av de som kommer i första hand
och ingenting kan ändra på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0