Need to jump in the cold water

Hej (:
Nu har jag äntligen tagit mig hem från mangskog och skolan. Sjukt roligt ändå det där med skattjakt. Dagen började iaf med att vi åkte med bussen till mangskog och därifrån gick vi vidare till dit vi skulle och fick genomgång och liknande. Där delade de även in oss i lag och jag hamnade med oskar, jolin, amanda och anna.. de två sista tror jag heter så, jag blandar alltid ihop floristernas nanm :D Sedan var det bara ut och leta. Men hjälp av olika ledtrådar skulle man hitta skatten, vi fick bland annat lösa gåtor, klättra ner för ett stup på typ 20m, gå in i beget i grottorna och liknande :D Det var kul iaf och vårt lag vann ju om vi inte räknar med tomas och monas lag som inte hade lyckats hitta alla ledtrådar men ändå hade lyckats komma rätt. ingen fattar hur men ;) Nu ska jag lägga mig och sova i någon minut innan jag ska ut på ännu ett träningspass :* puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0