we can't cry the paint away

Ja, den här helgen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Långt ifrån hur jag hade tänkt mig, mycket som vändes upp och ner och blev fel. Men även mycket som har blivit utrett sen gammalt, vilket faktiskt är ganska bra. Förhoppningsvis blir det bättre nu iaf, och de ska det! Har iaf tillbringat den största tiden den här helgen i molkom och kollat på Lång-SM i orientering. Många som det gick bra för och många som det gick dåligt för, det var många av de bra som bommade faktiskt.. fast de är ju så grymma ändå! Men nu ska vi fan sätta i gång med träningen, för nästa år ska jag vara bäst! Fast det är jag ju redan, eller hur var det sandra? (:

Skola imorgon med, engelska på morgonen och fysik på eftermiddagen. Får se hur fysikgruppen är nu med, tror den kommer vara väldigt liten och bara killar och jag. Vi kommer nog ha kul ändå, måste även kolla upp i vilket klassrum vi ska ha det, för de har de inte viljat skriva upp på schemat :S Naturkunskapen har de iaf orkat skriva upp vilket det ska vara i, men det löser sig nog imorgon :) Nu ska jag sätta på en film och drömma mig bort lite. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0