2 dagar kvar

Vilken dag, fast det har inte hänt så mycket idag ändå :) Efter att vi hade kollat på film gick jag på stan en stund och fixade de sista julklapparna, nu är det bara kvar att slå in alla! Sen åkte jag ut till bergvik och mötte elin och wille där, åt mat och gick runt lite grann. Sen hem ligga och kolla på Sex and the city ett tag tills vi började ta ner alla julsakerna. Så nu är lite av julpyntet nere, vi får ställa iordning allt imorgon. Nu är det inte långt kvar till julafton.

M
åste skriva svenska innan min ork försvinner helt. Men jag får väl sätta mig i morgon och verkligen göra det. Fast det är svårt, men det ska nog gå. Nu blir det lite sex and the city igen för ovanlighetens skull.

 


Kommentarer
Postat av: felicia

fin blogg! :)

kika gärna in på min blogg och kommentera om det är något du vill att jag ska blogga om osv.

kram!

2010-12-23 @ 11:46:27
URL: http://feliciagustafsssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2010-12-23 @ 12:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0