all I want for christmas is you

Nu väntar sängen. Har jätteont i halsen  :( Så det blir fint att sova. Ska nog kolla ett avsnitt på Sex and the city innan jag somna, hihi (a) Så sjukt bra så jag vet inte vad jag ska ta mig till! 

Har skrivit klart största delen av svenska uppgiften "Litteratur genom tiderna", men har analysen kvar på den. Dock tror jag att den inte tar så lång tid, så tänkte göra den på studiepasset vi har imorgon. Tänkte även räkna lite matte då och försöka fatta något av det jag gör. Annars får jag väl gå och fråga Markus, för han har ju faktiskt lovat oss att hjälpa oss om vi behöver hjälp! 

Nu sängen, så jag orkar upp imorgon! Ska även vara tidig till skolan så att jag kan hjälpa caysa inför hennes matteprov imorgon. Hjälper många med matte nu känner jag... Men man måste vara snäll och dela med sig av det man kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0