and sixty-seven words, per day.


Nu väntar sängen för mig. Imorgon blir det iaf träffa min sötnos Sandra en stund och sen kl.19 blir det springa runt och vara rädd i skogen. Skolan har jag ingen aning om hur den blir, ska försöka sticka ner till Pia med Caysa och prata med henne om praktiken iaf. Jag har ju min fixad så det känns grymt! Ska även fixa busskort till nästa termin så att jag inte glömmer det!
Vad ska ni göra imorgon? Förresten det som har en grym idé på vad man kan göra för laboration för att få MVG i naturkunskap kan ju säga den till mig är den snäll! :) Den ska nämligen vara klar innan fredag... nej jag är inte stressad - nu sängen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

mysig bild :)

2010-12-18 @ 12:25:38
URL: http://phose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0