Årets julklappar

Lite sent, men som man säger "Bättre sent än aldrig". Så är det faktiskt :D Så här får ni bilder på det mesta av vad jag fick förutom ett halsband, pengarna, en rolig och svår grej som man skulle lösa på något sätt.. kanske lägger ut en bild lite senare och ett par örhängen. Tror iaf det bara är det jag inte har tagit kort på. 
Fick skidor, pjäxor och stavar.  hela rubbet alltså :)
Orkade dock inte ta kort på skidorna och stavarna ;)
Fick en gps/pulsklocka :)
Jag vet, jag är lite nördig och nu kommer det bara bli ännu värre.. HAHAH

Så klart var jag tvungen att ha ett par skidvantar med, även fast jag inte åker med vantar så länge.. men jag tog de tunnaste som fanns i min storlek :D


Fick lite smått och gott oxå (: muffinsformar i roliga mönster, te, choklad och örhängen


Fick även en termosmugg :) Hur underbart är inte det, har tjatat om en i flera månader och så köper beata en till mig utan att veta att jag vill ha en :) Har den som heter Cerise, fast den är mer rosa än vad den är på bilden :)



Lite mer smått och gott, nu en halsduk, sockor, två ljus och presentkort på sf


Fick även klockan som jag har visat tidigare :)


Två böcker och en ljushållare

Nu vet ni vad jag har fått i julklapp, tror inte jag har glömt något, men man vet ju aldrig med mig :)

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

jag mår bra :) vad har du gjort idag då?<3

2010-12-29 @ 21:05:54
URL: http://linneapalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0