Att göra innan jul UPPDATERAD

Jag verkligen älska min lärare just nu! För vi skulle egentligen göra en MVG-laboration innan julen och lämna in den men hon säger nu att jag får göra den till våren istället om jag vill :) Så nu behöver jag inte tänka mer på den på ett tag. Gud så gött, hade verkligen panik över den! Var ju så svårt att komma på något att göra med. 

Så nu ser listan över vad jag ska göra innan jul ut såhär:
  • Svenska - Mitt musikjag
  • Svenska - Artikeln
  • Matte - Prov nationella
  • Matte - Prov kapitel 2
  • Fysik - Prov
  • Marknadsföring - Prov
Även fast det ser ut att vara ganska mycket så är det inte det. Två av proven tror jag är ganska lätta och svenskan är ju bara att skriva. Fast den med musikjag ska jag komma på låtar att skriva om först.. Så det ska jag göra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0