Du går inte ensam genom dunkla rum

Gammal bild, men vad gör det? Det är ju iaf en bild! Ska försöka att blir bättre på att lägga in bilder hade jag tänkt.. men svårt att göra då jag hela tiden skulle lägga in samma sorts bilder, ingen variation på mitt liv ju. 

Jag har superdupertråkigt och sitter och skriver svenska. Sitter även och smsar med söt Sandra och dricker te. Snart är det jullov, då hoppas jag på massa mys! Och massa lekande med sandra och såklart alla andra med! 

Pappa ringde även mig igår och frågade om jag ville komma till honom i helgen så jag funderar på det.. Han sa att han kunde köpa nya skidor till mig i så fall (a) Tummen upp för honom! Måste ju ha ett par skidor nu när jag har tänk börja bli värsta skidproffset, måste lära mig åka först bara. Senast jag stod på ett par längskidor var februari-mars 2008. Men kan Stefan Holm börja åka igen då kan jag med det! (han hade inte åkt sen 1993)

Nu svenska, sen tvätta håret en massa gånger. Försöker nämligen få mitt hår blont igen, det är gråblått (?) Men frissan sa att jag skulle tvätta, tvätta, tvätta. Så det är bara att lyda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sötnos

2010-12-06 @ 19:52:43
Postat av: fmsu

tack sötnos

2010-12-06 @ 19:52:57
URL: http://fmsu.blogg.se/
Postat av: fmsu

gullig du är :) aa

2010-12-06 @ 22:44:36
URL: http://fmsu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0