ja, jag är mikrofonkåt

Nu var alla c uppgifter räknade, kunde inte alla men de mesta kunde jag iaf! Så jag får hoppas på det bästa känner jag. jag har ingen ork att fokusera mer och lära mig saker igen. Så vi får helt enkelt se hur det går imorgon! 

Kommer nog skiva innan provet och så imorgon, vid vår tagga-frukost! För jag och Mona ska äta frukost i skolan imorgon innan provet. Så att vi är mätta och glada innan provet :D Och sen så skriver jag nog efter provet med skulle jag tro. så att ni får veta hur det går för mig ;) 

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen jag jag packa ner allt jag behöver ha med mig imorgon och sen jag jag sova! :) Så godnatt på er, lovers 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0