jag älskar dig

Nu är kvällen snart slut, men det har varit en fin dag. Har fått en hel del som jag ville ha och en del som jag inte var beredd på att få. Men jag gillar mina presenter iaf! Tänkte sätta på en film nu och mysa till den och sen tänkte jag sova. Man blir trött av att fira jul, hihi. Eller varför inte kolla kvar säsong 5 av Sex and the city? Tro det eller ej men jag har faktiskt inte kommit längre än till episod 2 av säsong 5. Bara 5e och 6e säsongen kvar + de två filmerna. Vad ska jag göra när jag har kollat klart det? :O
Tror det blir satc resten av kvällen faktiskt. plus vara lite kärlekshjälp till en kille som har lite problem :) Tur att man kan hjälpa någon iaf! Har ni haft en bra dag?

Kommentarer
Postat av: felicia

Ny header på bloggen alla!

om du har frågor eller ngt annat, så ärdet bara o kommentera så ska jag svara så bra jag kan! :)

2010-12-25 @ 14:00:40
URL: http://feliciagustafsssonn.blogg.se/
Postat av: Elin

Hallå där!

Sugen på en ny bloggdesign såhär i juletider? Checka in på min blogg då ;)

2010-12-25 @ 14:49:34
URL: http://geniet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0