Läxberget försvinner nog aldrig

Hela kvällen har gått åt att plugga matte, har iaf kommit ganska långt och jag fattar det jag gör! Känns helt underbart, dock vet jag inte vad jag ska ha det till.. Lite synd är även att inga andra uppgifter har blivit gjorda, vilket jag borde ha gjort. Därför har jag en hel del att göra tills på onsdag då alla naturkunskapsgrejer ska vara inlämnade.. Har en labbrapport att skriva och en MVG uppgift att göra, ska bara hitta på vad först!

T
änkte packa det sista jag ska ha med till pappa nu, så att jag inte glömmer något viktigt. Som jag lovar er att jag kommer göra. ska även ta med mig läxberget till pappa. Ganska lätt berg när allt finns inne i datorn ;) Förutom några få böcker jag måste ha med. Sen när jag har packat klart ska jag borsta tänderna och sen ska jag kolla ett avsnitt sex and the city. Kärlek till de! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0