nyår idag

Idag är den stora dagen kommen, sista dagen på året. Vart försvann 2010 egentligen? Det har gått sjukt fort genom det här året kan man säga. Vet inte ens vad jag har roat mig med egentligen. Får väl se om jag lägger ut en bildbomd med "Genom 2010" eller något i den ordningen :D
Men det blir ingen bildbomd just nu, för jag möblerar om i mitt rum (vilket jag sa att jag skulle göra igår). Men nu är jag påväg iaf! Min byrå står nu på sin nya plats och den nya hyllan står snart på sin plats, måste fixa lite bärhjälp bara.. mina muskler de finns ju inte så :D Snart kommer sötsandra hit med, så då måste jag vara klar! :D

Kommentarer
Postat av: Annie ♥

fin blogg :D

allt bra med dig idag? är du taggad för ikväll ?:D

kram & gott nytt år ♥

2010-12-31 @ 16:16:48
URL: http://iamaprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

gott nytt år!

2010-12-31 @ 18:43:26
URL: http://lovedcats.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0