och där kom de bilderna fram igen

Åååh, nu har jag åkt skidor för första gången på 3år! Gud så stolt jag är över mig själv, blev en mil tillsammans med pappa så jag är ganska trött i armarna och benen nu ska jag säga er :) har inte riktigt den fina åkstilen än, men det kommer väl. kan staka iaf? alltid något.

Nu håller vi på och lagar mat så undertiden kycklingen är inne i ugnen tänkte jag skriva lite naturkunskap. Måste verkligen göra klart dem nu. Undra vad man ska göra som mvg-uppgift bara.. den ska vara klar på fredag med. LALALA nej inte alls stressad!

Kommentarer
Postat av: emelie

Oh roligt med skidor! Haha, minns inte när jag sist åkte det, kanske dags att göra det igen :) haha

2010-12-12 @ 17:18:27
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0