skidor, stavar

En lite stessig med mysig dag :) Jag och pappa har sprungit runt i de flesta sportaffärerna efter skidor till mig, tillslut hittade vi ett par som var bra :) dock fanns inte stavar där så då sprang vi runt i massa andra för att hitta det med. Men nu har jag det mesta iaf! Har kanske även fixat praktikplats, men skulle maila för de skulle bygga om runt de veckorna.. så vi får hoppas på att det blir bra. Vore grymt skönt att slippa tänka på det faktiskt. 

Imorgon blir det ut i skidspåren för första gången på 3år.. lite läskigt om man säger så. Har träningsverk i större delen av kroppen redan så jag kommer nog se ut som bambi på hal is! Blir roligt att se på för den som är i närheten, hahah. Nu ska jag sova efter en kväll med filmtittande, chips och popcornätande och ciderdrickande. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0