Skidskytte

Godmiddag. En fin dag har det varit än så länge, mamma väckte mig någon gång vid 10 och sen åkte vi upp till kil och köpte 36blommor inför ikväll :) för ikväll blir det årsfest och då ska alla som har tagit DMguld få en blomma.

Efter att vi hade beställt blommor åkte vi upp till stugan och kollade på alla som sprang skinkloppet. Skinkloppet är ett lopp då man gissar sin tid och sen ska man komma så nära den som möjligt (man får inte ha klockor med sig). Sjukt rolig idé dock håller inte min fot att springa på då den gör ont när jag går bara. 

Tänkte slå in lite presenter inför ikväll och sen ska jag färga håret efter mitt misslyckade i torsdags. Just nu har jag grått hår, så om ni är blonda använd inte L'oréals hårfärg casting. Jag skulle göra mitt hår lite, lite, lite mörkare men istället fick jag grått hår? Så inget jag rekommenderar! Så jag måste färga det blont igen för att kunna visa mig utan uppsatt hår. Så blir färga håret och kolla på skidskytte nu.

Kommentarer
Postat av: kevin bäckström

rolig blog keep it up :)

2010-12-04 @ 18:33:22
URL: http://kiwipojken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0