Somebody told me that the grass was greener

Jag vet, mitt förra inlägg var bara för bra alltså. Okej, jag vet att det sög. Men jag var stressad och hade lust att slänga in något bara sådär. Men det är bra, för jag lämnade in min dator i går eftermiddag men nu har jag fått tillbaka den. Hur underbart är inte det? :) Tummen upp för att IT killarna var snabba ;) Vi har dessutom nya word 2010, får väl se när jag lär mig det. Fast det är ganska likt 2007. Nu ska jag ladda ner msn, dock finns bara nya att ladda ner (N).

G
jorde prov imorse oxå, gick väl som det gick. Kunde lite och kunde inte lite. Tror det gick okej iaf, inget MVG men det hade jag inte förväntat mig heller så. Nu måste jag bara skriva klart de där svenska uppgifterna som jag har kvar att lämna in.. sen är det verkligen lov på riktigt. Dessutom har vi en väldigt mysig julavslutning imorgon, vi ska nämligen till SF och kolla på bio. Även fast det inte är en jätteny film så tror jag det kommer bli mysigt. Vi ska nämligen se på The blind side, inte sett den. Så det ska bli mysigt! Nu ska jag lära mig nya word så att jag kan skriva svenskan, pusss

Kommentarer
Postat av: jonas

vad e de för söt tjej på bilden ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0