I guess I was just little too late

D
åligt med uppdaterande har det varit nu på sistone, men det är jul och ingen sitter vid datorn och läser bloggar ändå, förutom jag. Men lovar ska bli bättre på det! Nu har jag varit hos pappa iaf och vi har även kommit hem. Har fått lite mer julklapparn nu så kanske ska ta kort på allt och berätta för er vad jag har fått egentligen? how does that sound?

Det har iaf varit två mysiga dagar hos pappa och mysigheten ska fortsätta nu i några dagar till tycker jag. Hoppas det blir av med boda borg oxå som caysa och mona pratade om igår! Nu blir det sex and the city.

Kommentarer
Postat av: felicia

gilla!

2010-12-28 @ 01:25:21
URL: http://fubzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0