And I hear him singing while he sits there in his chair

Nu är skolan över för idag och jag har äntligen landat här hemma. Blev en lång dag i Karlstad idag, efter skolan gick jag nämligen ut på stan och kollade på en massa saker innan mamma kom och mötte mig så gick vi och kollade på skor till mig :) Hittade ett par vi köpte, dock svindyra. Så vet inte riktigt om jag ska behålla dem eller inte. Dock kändes de väldigt varma så jag vill ju ha dem... Men det märks! Kanske hittar någon bild på dem, eller tar ett kort. Får se vad jag orkar.

V
i åt även i stan på min lilla favvo restaurang, helt kär i maten där! Det är iaf en wokrestaurang inne i mitticity. Så gillar ni wok, gå dit! Efter att vi hade varit i stan åkte vi till klubbstugan och var där en stund och nu äntligen har jag kommit hem! Tänkte försöka skriva lite naturkunskap och svenska, för hur mycket blev det på lektionen förut? Öhhh, nej! 

Du kommer klara det här, jag står bredvid dig!
Jag ska finnas där och stötta dig, det hoppas jag att du vet!

Kommentarer
Postat av: julia

sv ; haha tack ;d jo jag mår bra, vad gör durå ?

2010-11-30 @ 20:46:20
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: ._

<3

2010-11-30 @ 21:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0