and I need you now

Tror faktiskt det är svårare att vara tröttare än vad jag är just nu.. har ju faktiskt varit vaken i snart 21timmar, kan ni tänka er det? En vanlig lördag är jag nog inte vaken mer än 10-12timmar kanske :D Så imorgon blir det en sjukt lång sovmorgon och sen massa plugg skulle jag gissa på.. har ju ändå en del jag måste göra. Typ skriva om engelskaboken som fortfarande är försvunnen.. blir ju lätt.

Tänkte även lägga ut bilder och skriva om vad vi har gjort och så imorgon, så att ni får veta och så att bloggen blir lite mer roande än vad den är just nu... Men nu ska jag faktiskt bege mig mot sängen, kanske kolla något avsnitt satc innan jag somnar och kanske mysa ner mig under täcket riktigt sådär man kan göra. Ska bli grymt att krypa ner i min egna säng med mina underbara kuddar och täcken! :) Skriver imorgon, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0