Anna VS Litteraturhistoria

Jag älskar verkligen skolan! Den är så underbar så jag skulle vilja stanna här hela mitt liv! Finns det något mer underbart än att veta att när man kommer hem ska man sitta och skriva på skolarbeten hela kvällen och eftermiddagen? För mig är detta verklighet just nu, and it sucks

Så nu vet ni hur min dag kommer se ut idag, därför kommer det nog inte bli så mycket uppdaterade idag. Jag ska nämligen ha dubbeldejt med svenskan och litteraturhistoria. Så om ni blir lite avundsjuka nu så får ni klaga lite här eller ringa och prata av er ;) Jag finns där för er

Kommentarer
Postat av: M

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg?

Gå in på www.moscoo.blogg.se

Tävlingen avslutas 22:00

Goodluck!

2010-11-22 @ 11:48:43
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0