Eller om jag kanske skulle spara mig en heldel sår

Legat och sovit sen 12 till nu. Jag kan inte säga att jag är frisk iaf, underbart att vara magsjuk.. men hoppas på att det var något jag har ätit för jag mår mycket bättre nu, vilket känns sjukt gött! Blir ju vara hemma resten av veckan iaf, får ju inte vara sjuk i helgen för då blir ALLT förstört! 

Nu måste jag skriva klart naturkunskapen som ska vara inne imorgon, inte bra att jag missade den lektionen förut. Men har inte så mycket kvar att skriva om iaf, fast det kommer ta sig lilla tid.. särskilt nu när jag inte orkar så mycket. Funderar även på att försöka få i mig något.. det vore bra att testa att få i sig lite mat.

Kommentarer
Postat av: Caysa

är du magsjuk?:o

2010-11-17 @ 18:13:26
URL: http://caysatollesby.blogg.se/
Postat av: Merlys

det tyckte jag med! ;)

2010-11-17 @ 19:20:26
URL: http://merlys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0