för en minut sen var du min

Den förra kommentaren än vad vår fysiklärare sa till oss förut, bra att vi kanske får veta proven men i så fall när vi har kommit hem. Vi får väl se hur han tänkte, jag vet iaf att jag blev godkänd på provet men inte vilket betyg jag får :) Fick skjuts av Tomas pappa hem också, sååå snällt! Vi slutade nämligen 10 över 3 och bussarna går 10 över, alltså skulle jag behöva väntat 1timme på att få gå på bussen + 1 timmes resa hem med. Så det tyckte jag var snällt :) Han får dagen tumme upp! 

Tänkte springa till köket och laga ihop någon mumsig mat, men inspirationen ligger på noll... Har ni några mysiga förlag? Vore bra att få riktigt mat i mig innan jag har ätit upp hela Nutella burken ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vår grymma wok;D

2010-11-15 @ 17:52:56
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0