I'm so scared that I'll miss you

Svårt det där med att börja på ett inlägg.. vad ska man säga och vad ska man inte säga för att bli enformig? Idag får Hej räcka som inledningsfras (: Gårdagen blev fiin, dock sjukt stressig. För vi tjejer (jag, elin, lovisa och beata) skulle ju ha hand om maten och servera den och kolla så att det alltid fanns vin och sånt på borden. Så det var en hel del att greja med kan jag berätta för er, och att göra det här i ett kök som varken har ugn eller spis är inte enkelt!

Nu är de andra iväg och städar och plockar undan allt och jag och lovisa sitter hemma och pluggar :) För idag ska fan min engelska bli klar, (bara en vecka förenad). Tänkte skriva den först och gå över till naturkunskapen sen om jag hinner :) Den ska ju lämnas in på tisdag så den måste vara klar snart den med (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0