ingen tvivl du var min engel


J
a, det här ska bli roligt att se! Jag har nämligen jätteont i min fort och jag ska träna snart, trampade snett på första innebandy matchen i tisdags men spelade andra ändå. Det gjorde ont men man måste plåga sig lite! Igår hade jag nästan inge ont alls, men när jag vaknade i morse hade jag jätteont. Har haft jätteont hela dagen när jag går och stöder på den.. bra jag vet! Men tänkte även testa att träna vi har styrka vilket borde gå bra. men tänkte även försöka springa lite på den.. får väl tejpa så ska det nog gå för sig! Får ha mobilen med så att jag kan ringa om jag inte klarar de ;) Så om jag försvinner och ingen vet vart jag är så har min fot nog pajat någonstans ;) 

UF var hetsigt idag iaf, allt ska vara klart och inskickat imorgon :S Vi ska nog hinna klart men det är en hel del kvar faktiskt! Loggan är fixad nu iaf :) Det är den som är där uppe, kom ihåg den nu! Nu måste jag byta om och tejpa foten! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0