It's the good advice that you just didn't take

Hihi förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera, men igår var jag inte ens inne på datorn så det var svårt att skriva något inlägg då :) Och upptagen med annat var jag med. Massa mys och massa ligga i sängen och göra ingenting blev det. Tog även mig ett lååångt bad med tända ljus och musik, hur mysigt som helst! Efter badet cyklade jag till coop och köpte mat och myssaker. Grymt kallt var det ute, fattar inte varför vintern finns.

Nu sitter jag i skolan som jag brukar göra på måndag morgon och väntar på att engelskan ska börja, är jag tagg? Ööh neej, någon enda människa som är tagg första dagen efter lovet? Finns det någon som gillar att gå upp efter ett långt och härligt lov? Isåfall tycker jag att det är dags för er att lära er vad som egentligen är värt att gilla :) Efter skolan blir det lite planering om man kan säga så, panikplanering för att vara exakt. Hahah, till vad är hemligt! Skriver sen, pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vintern finns för att jag ska få dig att åka skidor:D

2010-11-08 @ 17:26:08
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0