Kreta - Dag 1

Tänkte att det var dags för lite bilder från Kreta! Så här kommer första dagen. Dagen startade i örebro väldigt tidigt på morgonen, sen vidare där ifrån till Arlanda! Våran första tripp för dagen skulle gå till Köpenhamn, där vi senare skulle byta till ett annat flyg.

Väl i Köpenhamn och Danmark hade vi ganska lång vänta, så vi roade oss med att läsa skvallertidningar och böcker. Vi drack även väldigt mycket kaffe/te då det var gratis påfyllning. Här ligger elin och väntar på nästa flyget genom att läsa en skvallertidning :)


Även jag väntade på flygen som var försenat, men vi visste inte varför.


Efter en stund fick vi reda på varför vårt flyg var försenat, det läckte nämligen olja från en av motorerna.. härligt att veta innan man ska flyga, eller vad tycker ni? Här kan ni se hur de grejar med motorn och baljan under som fylldes med olja.


Efter typ en timme bestämde de sig för att de inte skulle hinna laga flygplanet så de hämtade ett nytt till oss som vi fick åka med istället. På det flyget fanns nästan inga människor, så vi fick en hel rad för oss själva! Vi skulle kunna ha fått massa rader själva, vi var typ 20pers på flyget, underbart! Roade mig med att läsa Snabba Cash och lägga upp benen skönt i sätet.
Elin och pappa var smarta och sov de, de låg på tre säten var, så att de kunde ligga ner och sova! Smarta! Pappa sover... Zzzzzz


Zzzzzzz.. säger elin näs hon sover
Ganska fin solnedgång var det iaf! Fast det var frost ute så bilderna blev inge bra, fast gillar den lite ändå (a)
Väl framme på Kreta så skulle vi hämta hyrbilen som vi hade hyrt, vad tycker ni om parkeringen?
Efter det var klockan väldigt mycket så det var bara att åka till stället där vi bodde och sova, vi sov länge nästa dag, rättare sagt jättelänge! Så har inga bilder från dag 2, då jag inte tog några. Elin kanske har några... det får jag kolla när jag kommer in på den andra datorn någon dag.. det var länge sen jag var där nu! Ska försöka lägga ut fler dagar idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0