mikrofonkåt

Home, sweet home. Nu är jag hemma igen, eller det har jag varit i snart en timme, hihi (a) Skönt att få komma hem tidigt för en gång skull, även om jag ska snart åka igen :) För ikväll blir det åka till pappa och sen imorgon är det 50års fest för den gamla gubben ;) Vad ska ni göra i helgen? :) Nu måste jag börja packa så att vi kan åka någon gång, ni som har läst min blogg ett tag har nog läst att jag är sjukt dryg på att packa. Och det stämmer! 

Dessutom är affärsplanen och logotypen inskickat till UF tävlingarna nu! Så det är skönt att slippa tänka på dem något mer, blev ju ändå 11sidor affärsplanen. Logotypen blev fin den med hoppas jag och beskrivningen av den med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0