O-Ringen Academy - here I come

Då var det gjort, nu är jag anmäld till O-Ringen Academy - unga ledare. Det är en ledar och tränar utbildning för de som är 17-22år :D de ni, det blir fint på CV:n. Det ska nog kunna vara intressant skulle jag tro, får med mig sandra och förhoppningsvis även oskar på det så vi ska nog kunna leka runt.

A
stmakontrollen förut då; ja fick veta det jag redan visste ligger på 90% lungkapacitet emot vad jag borde göra (men hon tror att det är så för att jag inte heller är så stor) så hon säger att det inte är så farligt ändå. Hon gav mig dock intervallträning som medicin för det är det enda som kan göra det bättre.. jaja vi får väl se hur det blir med det där. Hon sa dock att jag helst inte ska göra det så mycket nu när det är kallt för jag kan få det svårare att andas nu när det är kallt, vilket stämmer helt. Så får väl komma igång och hårdträna helt enkelt! ;) :D Men i januari då ni, jag och mona skaffar gymkort (friskis + gym). gud vilka kroppar vi ska få. hihi

Mona och jag när vi är nöjda?


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Hej!

tack så jätte mycket. Det värmer ska du veta. HUr hitta du min blogg?=) Kram

2010-11-29 @ 22:31:23
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Ah okey! :) Den frustrerande kommentaren jag skrev? hehe!



kram

2010-11-29 @ 23:12:02
URL: http://junigirl.blogg.se/
Postat av: ellencharlotta

jag vill också bli biff, haha! ;)

2010-11-30 @ 11:42:32
URL: http://ellencharlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0