we built this city on rock and roll

Godmorgon! Mår sjukt mycket bättre nu kan jag säga er - lite ont i huvudet och magen bara, men det kan jag leva med :) Vaknade redan halv 8 och var jättepigg, även fast jag somnade runt halv 2? men jag tyckte att det var för tidigt att gå upp då så jag somnade om igen och sov till halv 11 :) Nog bra för kroppen och få vila med, så att den kan återhämta sig.

Nu ska jag klä på mig sen ska jag försöka få i mig lite frukost, fick ju bara i mig en köttbulle och lite mos igår, så nu mat! Hoppas ni har det fiint i skolan ;)

Kommentarer
Postat av: weni

God bedring!:) Kjempe fin blogg!:)

2010-11-18 @ 10:51:38
URL: http://www.wenib.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0