we can't cry the pain away

O
ch där förstördes den här kvällen + jag kommer vara på dåligt humör imorgon. Min syster kom precis in och sa att jag måste åka bussen imorgon, vilket går kl.7! Så jag måste gå upp klockan 6 vilket är sjukt jobbigt. Jag brukar i vanliga fall gå upp lite efter 7, men ingen sömn för mig inte. Kul att jag inte har sovit tillräckligt på 3dygn nu. Vore bra om jag hade haft den där extra timmen. Men vad ska man göra? Det är bara att göra som man måste och ta den bussen. 

Så nu är det bara att gå och lägga sig och hoppas på det bästa! Somna direkt kommer jag inte kunna göra heller, men vi får väl se hur det blir! Godnatt på er :) Kom på att jag måste lägga ut resten av kreta resan och även bildernas från pappas fest med! Ska försöka hinna det imorgon, lite mycket nu bara :)

Kommentarer
Postat av: moscoo

besök gärna min blogg på

www.moscoo.blogg.se :)

2010-11-15 @ 22:46:18
URL: http://moscoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0