you + me = true

Ligger och kollar på 24 timmar på tv3, idag handlar det om Maria Montazami och Anna Book - gud vad mysiga tjejer de där två veckar! Hur underbara som helst och de delade verkligen av sig av sitt liv, de var inte rädda för att berätta saker som var privata. Jag gillar't! Kanske kommer fortsätta kolla på det här programmet nu, det var ju bra idag iaf :)

Håller även på med naturkunskapen, men den skulle tydligen in på fredag så har imorgon på mig med :) Det blir nog även en film sen, för jag kommer inte kunna somna än på ett tag nu när jag har sovit 6timmar nu på dagen :) Nu blir det plugga + kolla på efterlyst. Det är ett bra program som jag oftast brukar missa dock, men det är bra tidsfördriv!

Kommentarer
Postat av: Darksess@soclog

Sv: Förstår om tankarna börjar snurra runt då.

2010-11-18 @ 00:11:21
URL: http://Darksess.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0