You're all here for the very same reason

Myser ner mig under täcket en stund, tänkte kolla lite sex and the city och kanske sova en liten stund innan jag drar igång med att plugga :) För plugga ska jag verkligen göra idag! Ska bli en duktig pluggdag, ska iaf plugga fram till 19-20 så att jag har ganska många timmar på mig :) Ska försöka göra så mycket som möjligt på svenska uppgiften som är väldigt stor.. Man ska skriva minst 3sidor för att bli godkänd.. FÖR ATT BLI GODKÄND LIKSOM. Jag vill ju helst ha lite bättre än G så får väl helt enkelt börja skriva...

Innebandyn förut var lite rolig ändå :) Spelade mest back vilket jag inte är så bra på eller tycker är så roligt men vi vann första matchen mot treorna men inte andra som var mot ettorna. Men ettorna var tråkiga och hade toppat laget med bara innebandy- och hockeyspelare. Vi hade en innebandyspelare bara... Men nu kommer de bli jättestöddiga bara för att de även vann emot treorna (de vann alltså allt). Men vi kom tvåa iaf och jag tyckte vi kämpade bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0