A room full of all my friends dancing round and round

blir lite sur jag, satt i skolan och räknade matte fast kände att jag bara var tvungen att slänga in ett inlägg, så STÄNGER Johan av internet i vårt klassrum, SUUUUR! och sen ringde brandlammet så hade vi brandövning, hihi. Och sen när vi kom tillbaka på nästa lektion funkade inte internet på vår skola, för det var något fel från leverantören eller nåt skit. så blev inget inlägg då heller (: Så blir ett nu istället!

Taggar förövrigt Skol-SM, fast Skoog är ju dryga som vanligt... vi skulle typ ha åkt men nej det har vi inte gjort. hoppas de kommer snart för jag vill komma iväg! Så sitter och roar mig på facebook så att tiden ska gå, fast nej det gör den inte! Men snart åker vi iväg med Stockholm som slutstation! Ska försöka skriva så många sms-inlägg jag kan! Så att ni håller er uppdaterade under resans och tävlingarnas gång! pusss

Kommentarer
Postat av: Hemliiawdjugadprögarg

k, bry.

2010-10-01 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0