And if you ever forget how much you really mean to me

Kvällen igår avslutades med att kolla ikapp alla avsnitt Paradise hotel, bra serie det där! Fast gud vilken jobbig unge som har kommit in nu de senaste programmen.. Men det är fint ändå (: Helt klart ett bra program att kolla på om ni har tid, går typ vid 19.30 varje dag på 6an tror jag :) Eller så gör man som jag (funkar bara för de som har Telia digitalTV) och så kollar man via Viasat on Demand, så kan man kolla på alla avsnitt när man vill, grymt bra! :) För via tv6.se kostar det tydligen pengar säger folk, har inte testat men det får ni väl göra! 

Nu sitter jag i skolan och väntar på att engelskan ska börja, får väl se vad vi ska göra där idag :) Efter engelskan ska jag åka hem och sova en stund innan vi ska iväg och träffa mina söta kusiner från England :) Vilken mysig eftermiddag! Hoppas det blir fint, pussss

Kommentarer
Postat av: Peter Carlberg

Hej Anna

Paradise hotell på tv6 play kostar inte men det är en reklamsnutt i mitten av programmet och det kan man ju leva med faktiskt

2010-10-25 @ 13:46:01
URL: http://www.pcguiden.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0