Bränt barn har fått smak för värmen

Nu sitter jag i skolan och väntar på att jag ska ha något att göra.. rättare sagt jag ska komma på något att göra!
Vi har studiepass = jobba ikapp med det du ligger efter med. Och jag har noll koll känner jag, även fast jag vet att jag måste skriva debattartikeln, men gud så tråkigt! Hade tänkt göra den igår, men det gick ju inte så bra då jag inte var hemma någon gång :) Men jag får väl ta och göra det ändå, vare sig jag vill eller inte. Har jag något val?

Och min lärare är så sjukt dryg som in i helvete och jag har han i matte med och vi kommer inte komma någon vart där, jag kommer aldrig kunna läsa så långt som jag vill och usch. Fyfan vill inte veta provet som jag gjorde i fredags heller, för jag vet redan att det kommer ha gått skitdåligt. Och säg inte att G+/VG- är bra nu, för i matte är det inte bra för mig. Men det skulle vara grym bra i andra ämnen, men inte i matte. Inte i det enda jag har kunnat, för kan det gör jag inte längre. Ska sluta klaga en stund, ni får ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0