Cause you're amazing just the way you are

hihihi :) här lagas det mat för stora muggar! 
ska även berätta att Kils tandläkare är de drygaste i hela världen! Hade tid 13.15, 13.15 passerade, 13.20 passerade, 13.25 kom det en tandläkare (trodde jag) och hämtade mig, men väl inne i rummet fick jag reda på att vi skulle vänta på den riktiga tandläkaren... klockan slog 30,35,40,45 och tillslut 13.50 kom tandläkaren, inte ett dugg sen eller så. Den människan som kom och hämtade mig bestämde även att jag inte behövde bedövning, för de skulle ändå inte göra något djupt ner. MEN FYFAN VAD ONT DET GJORDE! så de bestämde att nästa gång behöver jag bedövning.. för de hann ju inte klart heller... för de kom ju så jävla sen! hon grejade med mig i 10min innan hon kom på att hon inte hade tid.. så blir tillbaka sista november, väääärt!

Så om ni funderar på att byta tandläkare till kil, gör det inte är ni smarta. Ni kommer inte få något gjord innan ni dör ändå, så lika bra att ha massa hål och tänder som står åt alla håll! Det var allt från mig, tackhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0