dig og ingen andre

Lite sugen på att klippa lugg igen faktiskt, även fast jag inte gick med den ute så mycket.. :D Men så sjukt trött på min lugg så det finns inge! Fast klipper jag lugg finns det inte mycket man kan göra med den förutom att ha den nere eller uppsatt med flera hårspännen.. Svårt det där ju! Det är ju ganska bra som jag har nu att jag kan ha den i tofsen om jag har uppsatt hår med, så att jag slipper ha massa hårspännen.. Ähhh, blir nog ingen lugg! :D Men vem vet, kanske gör som förra gången? klipper lugg mitt i natten för att jag har tråkigt :D HAHAHAH

Kommentarer
Postat av: ph

vi kan klippa lugg tillsammans :)

2010-10-18 @ 19:44:35
Postat av: Anna

haha, skulle du våga det? :)

2010-10-18 @ 19:51:42
URL: http://annalundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0