Gud vad skönt

517 ord senare så var jag klar! Är faktiskt väldigt nöjd med artikel och sista meningen är jag riktigt nöjd med :) Känns riktigt gött att kunna stycka debattartikeln från att göra listan. Den har verkligen varit som en stor klump i magen varje gång jag har tänkt på den, att jag inte har gjort den tidigare.. det tog typ en timme för mig att skriva den och då drygade jag mig en hel del och var inne på facebook och sånt med. Borde börja göra arbetena bättre känner jag!


N
u ska jag börja packa hade jag tänkt mig, det är ju faktiskt bara 3dagar kvar tills jag åker! Tänk vad tiden går fort när man har roligt :) Om jag inte har berättat det för er så ska jag åka till kreta nu på lover med min pappa och syster. Vi åker varje år bort på höstlovet, då jag och min syster inte träffar vår pappa så ofta (han bor i örebro) så åker vi alltid bort en vecka på höstlovet till något ställe och har det riktigt trevligt ihop! Ska ni göra något speciellt på lovet?

Bild från i somras, ser det inte gött ut?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är dagens blogg vinnaren utsedd, in och kolla om det blev du! :)

2010-10-27 @ 20:51:44
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0