Håll i mig och släpp aldrig taget


Jag blir så sjukt glad när någon kommenterar min blogg och särskilt när jag inte ens vet vem personen är! Blir glad i hjärtat då kan jag säga er! En liten kommentar kan göra hela min dag, kan liva upp så mycket ska ni veta! Så tack till alla som har och kommer kommentera min blogg (:

N
u ska jag trycka i mig lite mat så att jag blir stor och stark, sen ska jag bege mig till något bättre ställe! Svenskan borde jag göra med, fast blir nog göra den på naturkunskapen imorgon istället, för den måste skrikas in innan torsdag kl.12.. AAAAH! Blir göra arbetet ganska snabbt iaf, får se om jag hinner göra något i kväll, vilket jag inte tror eller vill.. Men nu fick jag bråttom helt plötsligt, usch! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att du ville vara med i dagens blogg! :)

2010-10-26 @ 19:09:31
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: henke från örebro

hejsan anna från kil! Kul att du fick typ 30% av min captain moggis sist du var i örebro. Hoppas det var gott och att du hade det kul...t i örebro. (jag kommenterade mest för att du skulle bli glad. visste inte vad jag skulle skriva)

2010-10-26 @ 19:09:47
Postat av: anton

anna!

2010-10-26 @ 19:13:23
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

SV: tack för du sa det, ska testa den imorgon i stan och se hur den sitter på mig.

2010-10-26 @ 19:43:15
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: hemlig beundrare...

Hoppas du blir lite extra glad och att min kommentar gör din dag:)

2010-10-26 @ 20:16:02
Postat av: din man

;)

2010-10-26 @ 20:53:22
Postat av: Sandra

Men säger du så så måste man ju nästan kommentera lite ellerhur;)

Haha ha det bäst;D

2010-10-26 @ 21:30:56
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se
Postat av: Anna

Hemliga beundrare: vad glad jag blir! :)

Min man: puss!

Henke: Skulle inte tror de va, fick ju typ bara ett halvt glas ju! ;)

Anton: Anton!

2010-10-27 @ 08:54:10
URL: http://annalundkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0