HELGEN ÄR HÄR!

Gud vad gött att det är helg nu!
Ingenting man behöver tänka på, för det ska jag verkligen inte göra! Även fast jag har en det att ta igen i skolan tänker jag inte lägga en minut på det tills söndag kväll kanske.. Jag ska verkligen ha en bra helg nu, utan massa skola och massa jobbigt man måste tänka på!

Men ska jag sätta på ett avsnitt av satc och sen ska jag hoppa in i duschen och ha mysigt! Sen kvällen hoppas vi att den blir jättemysig, fast det tror jag allt att den blir! Vi får se om jag skriver något mer inlägg idag, eller i helgen överhuvudtaget. För jag hade tänk mig att ha en bloggfri helg. Kanske till och med en mobilfri helg.. även fast jag inte skulle kunna vara utan mobilen :) Fast såklart får ni smsa mig och det märks när jag svarar! :) puss pöjk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0