I said I wouldn't call but I lost all control

Godmorgon alla sötnosar där ute (: Idag känns det som om det kommer bli en fin dag, så det får vi hoppas på. Har inget skolarbete jag måste tänka på att göra utan kan ta den ganska lugnt, vilket känns enormt lättande! Dagen kommer bjuda på en del möte vid 10 i Forshaga vilket ska bli intressant och förhoppningsvis hinner jag till stan innan vi börjar annars blir jag sjukt sur! 

Inatt har jag drömt massa konstigt och när jag vaknade vid halv 8 av att mamma skulle gå upp hade jag lampan tänd :S så tydligen hade jag sovit hela natten med tänd lampa, hahaha! Lite konstig är jag allt.. nu ska jag fixa i ordning det sista och sen ska jag åka. pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0