I'll get used to this eventually I know, I know

Gött att jag kom hem tidigt idag :) 
Hann med 3 bussen så var hemma redan vid 4 (: och sen dess har jag bara suttit här framför datorn och inte gjort något vettigt alls! Och jag har massa att göra och ont i huvudet har jag. Ja vi får se vad vi egentligen kommer hinna med idag... och imorgon åker jag till dalarna och stannar där tills på söndag. Känner mig inte jättepepp på att åka iväg nu, fyfan vad gött det skulle vara att ha en helg hemma! Fast såklart vill jag åka iväg, för det ska bli bäst! :) Vi kommer vara så jävla fula, bara så att ni vet! :D
Matteboken och alla formler väntar nu, har prov imorgon! Önska min lycka till vetja! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0