inledningskapitlet

Svenska igen, samma sak som förra veckan. Alltså litteraturhistoria, finns det något värre? Som sagt har min grupp att skriva om romantiken och jag har blivit tilldelad att skriva om bröderna grimm, vilket kanske inte är det lättaste även fast man vet en hel del om dem. Men kända verk av de? Det var ju inte ens de som kom på det de skrev! De har ju bara skrivit ner en massa olika folksagor.

Usch vad jag klarar idag känner jag :D Men det är tisdag och det är en väldigt tråkigt dag, nästan den värsta på veckan.. Men jag är lite glad ändå, för Linn är sjuk och då slipper hon klaga på mig att jag inte har gjort klart debattartikeln, det är fint! Men nu ska jag sätta fart, för annars kommer jag inte bli klar någon gång!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du har en fin dag! :)

2010-10-26 @ 13:23:20
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

ja visst är hon :D

2010-10-26 @ 13:48:57
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0