Its not that you're not beautiful

Sitter och skriver svenska nu. för imorgon ska vi ha lämnat in en debattartikel, vilket jag verkligen har haft panik för!
Nu har jag iaf bestämt mig vad jag ska skriva om, vilket känns väldigt lugnande ska ni veta. Skriver om övervikt hos barn, tack vare antons fina debattartikel som jag fick inspiration ifrån :) Tack till han!

Vi får se hur det här slutar bara, då jag inte är den bästa på att formulera mig och komma på bra och svåra ord som låter rätt i rätt sammanhang. En svårt konst det där! Men med en stor kopp te och en liten skål chips breve mig ska jag nog kunna knapra ihop några meningar! Just nu har jag skrivit hela 65ord, en hel evighet de! Nu ska jag skriva så att fingrarna rycker och jag ska inte sluta förrens jag är klar!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vinnaren av Runns tävlingen är nu avslutad! In och kolla om du blev den lyckliga vinnaren! :)

2010-10-27 @ 20:01:42
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0