jeg var så fucking stolt

Home sweet home! :)
Nu är jag hemma igen efter en bra helg borta i de dallänska skogarna. ganska trött i kroppen efter en sån här helg, och att vi hade 2.5km till start + 8,5km i skogen gör inte kroppen gladare! Men bra träning? även fast vi kanske inte sprang så mycket :D Men bäst var vi, ska även försöka fixa bilder någon gång.. tog nämligen inga egna men massa andra tog ju på oss så :) Det var inte det lättaste att tvätta bort ansiktsfärgen sen iaf, men lite rosa i ansiktet har ju aldrig skadat! ;)

Sov stora delar av vägen hem så inget plugg blev det då, så måste plugga nu. men tror jag har glömt min engelska bok i skolan där vi sov. SMART ANNA! Den har jag muntlig redovisning på imorgon + recension... och den kan jag inte skriva för jag inte har boken.. och bästa av allt är att det är Karlstadsbiblioteks bok.. fin räkning om jag inte får tillbaka den där! Så nu ska jag leta vidare efter den så får vi se om vi hittar den eller inte :) pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0