Now I ain't sayin' it's right, or it's wrong

Ja, om ni läser det förra inlägget så ser ni vad jag har att göra i veckan, fast just nu har jag ganska svårt att bestämma mig vad jag egentligen ska göra idag.. borde verkligen göra svenskan som ska vara inlämnad imorgon och jag har inte ens bestämt ämne att skriva om! Så ni kan ju gärna hjälpa mig komma på ett bra ämne att skriva om? Har massa tankar men jag kan inte tillräckligt mycket om det så det är svårt!

Skulle behöva städa rummet oxå, för det ser för jävligt ut! Och jag är faktiskt lite sugen på att träna, även om min höft kommer cpa sig då jag redan nu har ont när jag går :( Fast det kanske är bra att plåga den lite med ibland? Felet är bara att det typ är storm ute? så det kanske kan bli lite styrka iaf :) Men det märks vad jag får tid åt, först ska jag nog fokusera på svenskan och rummet! :) kommer tillbaka om en stund, söto (:
btw, söker man på mitt namn på google är faktiskt den 4e bilden en bild på mig! :D coolt tycker jag, för tänk på hur många anna lundkvist det finns i sverige och världen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0