Sometimes I stop and play it over again

blev ingen skola idag,
är snuvig och känns som om jag har lite feber.. och nackspärr har jag fått på köpet! ja-men-gud-vad-underbart! Så ingen skola blev det, så nu sitter jag och gör ingenting istället.. fram till typ någon gång då jag måste gå till bussen och åka in till stan, för vi ska ha möte och det mötet kunde jag inte missa, inte så pepp på att åka faktiskt, men va fan! Måste man så måste man :) 

Jag har tänkt på en sak med den här förkylningen, jag hostar nästan ingenting, men jag nyser hela tiden :S Jättejobbigt att nysa, särskilt när jag känner att jag ska nysa och så kommer det ingen :( nu ska jag gå och äta frukost tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0